Betull95 evet bende bı yüzden çekindim slepy kullanıyorum doğduğundan beri pişik ve sızdırma sorunumuz olmadı sofio ve bebeland denedim ikisi de sızdırdı ayrıca bebeland bebeğimi çok kötü yara yaptı bende korkuma bidaha bez değiştirmedim ben slepyde bi büyük bedene geçecektim molfixi de bi büyük beden alsam çok aşırı mı büyük olur