1prensannesi06 Kızlar ben normalde slepy kullanıyorum ama molfix bez çıktı az önce karşıma fiyatları yakın gibi kalıbı nasıl sleepye göre bilen var mı birde pişik alerji yapar mı ki büyük paketini alıcam 136 lı ondan soruyorum elimde kalmasın sonra
Nurellllaaa 1prensannesi06 primadan daha iyi oldugunu düşünüyorum pek tabi en iyisi olsun diye daha doğmadan prima alırım dedim bi arkadaş primayı beğenmedim molfix ondan daha güzel bak al eline ikisini de dedi molfix elime pamuk gibi geldi diğeri daha poşet gibi primayada poşet demessin ama linçler geliyor bana 😅
1prensannesi06 Nurellllaaa bende ilk kez kullanıcam acaba hüsran olur mu sonuç dedim daha önce bebeland deneyim dedim bez elimde kaldı sızdırdı yara yaptı ondan korktum bi soruyum dedim primadan daha iyi deyince bi nebze rahatladım 😅
1prensannesi06 Nurellllaaa yok canım burada biri satıyorda elinde 1 paket varmış fazladan alıyım mı diye sordum bende buraya 😊 sizde molfix kullanıyorsunuz sanırım sızdırma falan yapıyor mu hiç
Swdapyrazege Molfix daha kalıtelı ben sleepy de kullandım degısık bı kokusu var tekrar molfix e geçtim
Eylusunannesiii 1prensannesi06 bende molfixe geceli 1 hafta oluyor simdilik memnunum guzel kaliplari biraz daha buyuk sleepye göre
1prensannesi06 Eylusunannesiii benim bebeğimi yeni yeni sıkıyor gibi slepynin 3 nosu acaba molfix 4 alsam çok mu büyük olur o zmn
ebz09 1prensannesi06 kızımda sleepy oglumda molfix kullanıyorum başka bezi kabul etmiyor oğlumun poposu 😂kalıp olarak değişiyor yani külot bez olan cok dar sleepy de ama molfix daha iyi. Normal cirtli bezde de molfix ideal oluyor sleepy oğluma kucuk gelmişti büyük bedeni.
Sedacann 1prensannesi06 prima ve molfix kullanıyorum kalite olarak aynı sızdırma pişik yapmıyor ve gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
TalentedMom 1prensannesi06 ben sleepy denedim hiç memnun kalmadım kağıt gibi geldi bana molfixden çok memnunum
1prensannesi06 TalentedMom ben oğluma doğduğu günden beri slepy kullandım soffio bebeland çok sızdırdı ayrıca bebeland bildiğin yara yaptı bebeğime bende değiştirmedim korkuma hiç
Betull95 1prensannesi06 oğlum doğduğundan beri Molfix kullanıyorum sleppy denedim çok sızdırma yaptı sleppy kalıpları molfixe göre daha küçük. Tabi ki Molfix daha iyi ve kaliteli ama çocuktan çocuğa da değişir ikisinden de memnun olan olmayan var
1prensannesi06 Betull95 evet bende bı yüzden çekindim slepy kullanıyorum doğduğundan beri pişik ve sızdırma sorunumuz olmadı sofio ve bebeland denedim ikisi de sızdırdı ayrıca bebeland bebeğimi çok kötü yara yaptı bende korkuma bidaha bez değiştirmedim ben slepyde bi büyük bedene geçecektim molfixi de bi büyük beden alsam çok aşırı mı büyük olur
Eylusunannesiii 1prensannesi06 yok ya aslinda birazda bol olmali dye dusunuyorum ben zaten bezin icinde mahvoluyolar bide dar olmasin ben hep bi tik buyuk kullandim ama suan molfixin 5 numarasi cok iyi oldu