Deletedmom_49 1prensannesi06 doğduğundan beri kullanıyorum 1 yıldır. Molfix harika. Her yönden. Tabi fiyatı öyle pahalilasti ki ara ara alabiliyoruz anca su aralar🙄
Starlord 1prensannesi06 bende sleepy kullanıyordum 3 numara bitince molfix aldım misafirlikteydim o kadar memnun kaldım ki keşke direk molfix alsaydım 4-5 numara sleepy var elimde o yüzden devam edicem, kalıbı bence sleepy göre daha geniş
NesliElisa 1prensannesi06 bezin içindeki lastik yerini keserek kullanın ben öyle yapıyorum 😇 lastikler oturuyor ve canı acıyor olabilir
iiremuygarimm 1prensannesi06 Sleepy ve molfix kullanıyorum hangisi denk gelirse ikisi de kalite olarak çok iyi olduğunu düşünüyorum
TalentedMom 1prensannesi06 daha önce Molfix almadıoım için pişmanım keşke en başta alsaydım hiç sızdırmsdı
Meg 1prensannesi06 Molfix bencede daha iyi sleepy hemen doluyor ama molfix öyle değil kalın bi yapısı var. Sadece kremlemeyi ihmal etmeyin pişik önlemek adına🌸
Betull95 1prensannesi06 mavi paket yeni paketler ama kalite olarak aynı sadece paket rengi değişik ikisini de alabilirsiniz