Cik bizimki sadece mama ile besleniyor o yüzden biz mecburuz.Alerjiyi öğrenmeden önce bizde keçi sütlü mamayi aldık oda kabızlik yapti.Doktora sordum çapraz alerji olabiliyor keçi ile inekte kullanma dedi.sonra neocate geçtik işte.zaten şuan çok küçük kanda çıkmaz dedi ama bütün belirtiler var bizde.sesli kaka,mukus,kan,bagirsaklari cok hareketli, yüzünde gogsunde egzamalar var