Cik Aynı bizimde öyle oluyor.Carsamba günü başladık neocate.önceden mamadan sonra hic kusmazdi.Gaz çıkarırken biraz gelirdi birkac damla.Tadini beğenmedi zaten içmedi.Doktorumuz vanilya extresi kullan dedi.simdi içiyor ama kusuyor.Heryer kusmuk oldu.o da huzursuz oluyor.Mama çok sulu ondan olabilir diye düşünüyorum.Cozum bulabilirseniz beni de bilgilendiri misiniz ?