Piraye2021 Trendyoldan aldım.Kendi satıcısından.Bircok alerjik gıda önerileri,ek gıda ürünleri de var.Ben cok memnun kaldım.Kucuk bir termosumuz var yaklaşık 1kglik.Onun içine bir tatli kaşığı atıyorum.Mama yaparken de yaridan fazla vanilyalı sıcak sudan,kalanini kaynamış soğumuş soğuk sudan koyuyorum.Tadi tam denk geliyo.Fazla tatli olunca ek gıda da sorun yaşarız diye düşündüm.Yavas yavas azaltiyorum vanilyayi.Birde alerjik mamada cok kusmustu.Cok sıvı bir mama.Bebelac thickener var eczanelerde.mamayi koyulastiriyor ve kusmuyor.Baska sormak istediğiniz birşey olursa yazabilirsiniz