Skrnn merhaba biz 4,5 aylıkken evde sünnet olduk. Ablamın eşi genel cerrah evde lokal yaptı sünneti. Öncesinde hiç tahlil yaptırmadık. Birkaç soru sormuştu ama onlar da aklımda değil. o kadar rahat oldu ki evde çok şükür bi bir sorun da yaşamadan geçti. Hastanede ameliyathaneye falan götürüyorlar ben dayanamazdım o görüntüye. Şansınız varsa evde deneyin hiç bir tahlil yaptırmadık şimdiden geçmiş olsun 🤗