Skrnn biz devlette yaptırdık ikizlerime, sünnetten 1gun önce tahlil yapıldı. Lokal anestezi oldular. Evde yaptırmayın derim, doktorlar zaten gelmiyor eve, işinin ehli biri olmazsa kalıcı hasara sebep olabilir. Bir de ufak da olsa operasyon sonuçta, kanama olabilir. Hastane ortamı olması en guvenlisi