Tugcedgn yaa biz de 2ay 10 günlüğüz ,🥲muhtemelen atak doneminden dolayıdır bizimki de bu dönemde aşırı ilgi istiyor gece uykuları kısa gündüz uykuları daha uzun heralde gece gunduz kavramına alismamiz baya uzun sürecek 🥲gaz problemimiz azaldı ama kakasını yaparken baya zorlanıyor ikiniyor 🙄eskiden günde 2 3 kez yapardı şimdi sayısı 1 e düştü başta stres yapıyordum ama sonra anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal karşılanıyormus dedi herkes şuan takipteyim 🥲sesler çıkarıyor artık sosyal gülümsemelerimiz başladı cingiraklarini tutabiliyor oyun halısında vakit geçirmeyi seviyor 💙