Cik benim beneğim de pat küt tazyikli yapıyo kakasını 😃 ben lavaboya tutuyorum tuvalete tutmadım lavabo daha kolayıma geldi. Bu arada bebeğiniz üşütmez korkmayın. Bebekler soğuktan hasta olmuyor. Virüsten mikroptan hasta olur. Biz de taharetleniyoruz hasta olmuyoruz değil mi 🥰