Bebeğim 2 ay 10 günlük Uykuları güzeldi güzel uyurdu falan ama çok gazlıydı hala gazımız devam ediyo :(( ne zaman 2. Aya girdik cocuk bambaska biri oldu uyumuyo saat başı kalkıyo gündüz uykularında kucağımda pışpışlanmak istiyo yerine koyduğum an gözünü açıyo sizin bebeklerinizde de böyle oluyor mu ne gibi değisimler var bebeklerinizde❤️