Bebetom sevgikelebegi onu yapmaya çalışıyorum kış kalın giydiriyoruz ne bilim havalandırıyorum da inşallah düşer 🤦🏼♀️
Aysima3535 Bebetom entresan ya benim şuan 6 günlük kızım 3 . Gün düştü bende sasirdm cabk kurudu bide
kirmizibasliklikiz_ Bebetom yani biz hastanedeydik zaten her gun bakiyorlardi bir zarari yok sanirim 1 ayda dusmeyince zaten kurumus keselim en iyisi dediler 😁
Aysima3535 Bebetom bende sasirdm evet sabret kuzum belki düşer ya kuru tut orayı ama sürekli nemli olmasn
lina1509 Bebetom evet bizim 4.gün düşmüştü ama değişiyor bebekten bebeğe eni sonu düşüyor 😍bir zararı olduğunu düşünmüyorum
guzelbebegimmmm Bebetom ay öyle de düşünmeyin. Eğer o girdaba düşerseniz benim gibi çıkamazsınız. Kaç gündür süt derdindeyim