Aysima3535 Bebetom bende sasirdm evet sabret kuzum belki düşer ya kuru tut orayı ama sürekli nemli olmasn
guzelbebegimmmm Bebetom ay öyle de düşünmeyin. Eğer o girdaba düşerseniz benim gibi çıkamazsınız. Kaç gündür süt derdindeyim
Aysima3535 Bebetom ayy yok bacm stres yapma bukdr Allah’ın iznyle hicbsey olmaz korkma düşer anneme sordumda seninki 20. Günde düştü dedi smdi korkma yani bukdr üzülme sütun çekilir ♥️🙏🌼
kirmizibasliklikiz_ Bebetom yani biz hastanedeydik zaten her gun bakiyorlardi bir zarari yok sanirim 1 ayda dusmeyince zaten kurumus keselim en iyisi dediler 😁
nelmali Bebetom benim kızım 15. Gunde yarısını düşürdü sonra kalanı parca parca düştü doktor normal dedi
lina1509 Bebetom evet bizim 4.gün düşmüştü ama değişiyor bebekten bebeğe eni sonu düşüyor 😍bir zararı olduğunu düşünmüyorum
Albertosss Bebetom yok canım olmaz aha bizimkinin öyle düştü yani , sorduğumda bağırsagı kalın o yüzden dedi 2 aya düşen bebeler var dedi 😂 takılma yani canım
Toprak-hira59 Bebetom üsütmiyceginden emin oldugunuz zaman gobegini birazcik havalndirin kuruyan bag daha cabuk dusermis kuvozde kaldigimizda hemsiremiz soylemisti