AntiSosyallKelebek Deletedmom_64 O kadar ağır ki anlatamam.İlk gebeliğim de prensesmişim şimdi resmen sürünüyorum asla yemek yapamıyorum ama garip bir şekilde yiyebiliyorum bak yazarken bile midem bulandı 😂
Deletedmom_64 AntiSosyallKelebek bulantı ilacı kullanabilirsin ben 8 ay 10 gün kullandım su bile içsem bulanırdı bir de sakız çiğneyebilirsin ağzına şeker atabilirsin ama bu bebiş erkek olacak gibi
HonKiPonKiDoNiNo AntiSosyallKelebek Valla suan icimden Erkek diye gecti 🙈 saglicakla dogsunda farketmez.. isin zor Nefesle 🤣 ben suan oykunun yaninda bir bebek dusuncesinden bile korkuyorum 😃
AntiSosyallKelebek HonKiPonKiDoNiNo Korkunun ecele faydası yok çiçeğim 😂 ya Allah’ın işi bence nefes okadar değişti ki uykusu, hareketliliği vs genç kız gibi resmen 😂 neyse maşallah çocuğuma 😂
AntiSosyallKelebek Deletedmom_64 Herkes erkek diyor bakalım. Zofer ve prillsm kullanıyorum kısa vade de rahatlatıyor bakalım
HonKiPonKiDoNiNo AntiSosyallKelebek Yetersin canim hicc korkmaa, esinde destek olur zaten.. Ikisi bir arada buyurler. Nefeside yarim gun krese verirsin olmadi, onun icinde iyi olur.. Hem o sosyallesir hem sen biraz daha az yorulup daha verimli olursun..
EslemReyhan Asaf01 siz annenizin ismini koyarak ilk adımı atmışsınız bence ikinci isimde eşiniz karar versin benim düşüncem tabi adıyla büyüsün inşallah 🌸☺️
EslemReyhan Asaf01 hmm o zaman karar veremiyosanız kağıda yazıp bi tane içinden çekin hangi isim çıkarsa sonuçta sizin istediğiniz isim yine de 🥰 bu ara da bedianın yanına Zehra veya İsra da yakışır nacizane fikrim 🤗
Asaf01 AntiSosyallKelebek sağlıcakla kucağına alırsın inşallah benimde oglusum 2 yaş 3 aylik suan 7 aylik hamileyim bende korkuyorum ama umarım kolay gecer🥰
luppoyanak Asaf01 etrafı hiç dinleme canım içine sineni koy çok güzel daha önce duymadım hiç sen kalacaksın evde bütün gün başkalarının istediği isimle seslenmek var kendi içine sinen isimle seslenmek var anlamı güzel olsun yeter
AntiSosyallKelebek HonKiPonKiDoNiNo Kreş hemen vermeyeceğim böyle durumlarda dışlanmış hissedebilirlermiş. 4 yaşında Allah nasip ederse düşünüyorum
AntiSosyallKelebek Asaf01 İnanıyorum ki rabbim kolaylığını veriyor :) bana 2. Yapmak o kadar korkutucu geliyordu olursa kesin hergün ağlarım diyordum ama 1 kerecik ağladım😂 sende sağlıkla al inşallah kucağına❤️