EslemReyhan Asaf01 hmm o zaman karar veremiyosanız kağıda yazıp bi tane içinden çekin hangi isim çıkarsa sonuçta sizin istediğiniz isim yine de 🥰 bu ara da bedianın yanına Zehra veya İsra da yakışır nacizane fikrim 🤗
AntiSosyallKelebek Asaf01 İnanıyorum ki rabbim kolaylığını veriyor :) bana 2. Yapmak o kadar korkutucu geliyordu olursa kesin hergün ağlarım diyordum ama 1 kerecik ağladım😂 sende sağlıkla al inşallah kucağına❤️