Altayaaa önemli yaptırmadın ben hiç özel aşı diyenler var ama önemli. Çocuklar hep hastalıktan gidiyor. Burada bir kere bir hemşire böyle sorana hastanedeki o çocukları görseniz o çaresizliği dayanamazsınız evladınız için. aşıları yaptırın demişti. Keşke her yere yazsa 😬 rota ve menenjit evet pahalı ama gerekirse durum yoksa boğazdan kısıp yaptırılmalı. Benim doktorum bir tanesi için devlete eklenecek galiba demişti ama hangisi hatırlamıyorum. Aşıyı yaptırın , yaptırın, yaptırın.