cennetkokulubal kızım ilk doğduğunda bakmıştım ben takvime. O zamanda görmemiştim şu andada hala yok. Hatta burda bir posttada yazılmıştı. Bizde ebe 6. aydayken söyledi 9. ayda aşımız var, yumurta beyazını yedirin alerji olmazsa burda yapılcak alerji olursa hastanede yapılcak diye.