Bu aşıyı vurdurup pişman olanlardanım.. doktorunuza danışmadan vurdurmayin. Suriyelilerden gelen yeni bir kızamık çeşidini önlemek amacıyla bu sene doğan bebeklere vurulan kampanya aşısı… Bazı yerlerde vurulmuyo bazılari vuruyo. Canlı mikrop verdikleri için bebeklere yüzde yirmisinde ağır yan etkileri var ve malesef biz o yan etkileri yaşadık. Yumurta alerjisi yoktu ama olanlara da vurulmuyo