maviskus kredi ödüyoruz, ev kirası, ihtiyaçlarımız falan derken çok şükür zar zor da olsa yetiyor. Tek maaş eşim memur. Bankaya yatırıyorz her ay Bes hesabı. 1 tane ceyregmz var 😃😃 eğer bankaya atmazsaniz ya da çeyrek altın almazsanız gelen para gider birikim yapamazsiniz iki maaşlı olsanız bile