Yanlış anlaşılmamak için evimize giren parayı yazmak istemiyorum (aman aman değil zaten de 😂), insanlar şunu ıskalıyor yorumlardan anladığım kadarıyla. Para biriktirilir ama bitki gibi yaşayıp para biriktirmek istemem ben. Bu yıllarım tekrar mı gelecek? Tabii ki savurgan değilim. Ama sağlıklı beslenmek, dünyayı dolaşmak, sosyalleşmek de bir ihtiyaç. Bunları kendime lüks olarak görmüyorum. Gelirim asgari ücret olsaydı tavuğu köy tavuğu değil hormonlu market tavuğu, eti kuzu değil dana belki çok daha az alırdım. Ya da fındığı, cevizi, fıstığı misafirden misafire görürdüm. Velhasıl kelam, para biriktirilir ama öncelikler önemli. Ben kaliteli bir hayatı önceliyorum, sonra kalanı biriktiriyorum. Halime bin şükür. 🌸