maviskus Alperinannesiii araba var eşimin, ev yok arabayı yatırım için düşündüm başta ev alamam diye düğün borcu canım düğün salonundan toplu iğneye kadar kendimizi yaptığımız için bitmiyor bir türlü
Alperinannesiii maviskus borçtur ödenir biter canınızı sıkmayon ama az çok demeden kenara atın derim kar kardır
maviskus Pamuk22 gerçekten öyle oluyor canım, rızkından fazlasını yiyemiyosun ek bi masrafla o para gidiyor
zarifbirhanim maviskus Cok mu borcunuz var? Çünkü bizim aylik gelirimiz 15i bulur ama nerden baksaniz aylık 10binde kredi, vergi, dükkan masrafı, toptancı borcu falan var. Onlara rağmen bir ay sıkışıyorsak sonraki ay rahat oluyoruz
maviskus zarifbirhanim rahat olduğumuz ay oluyor ama kenara 2-3 bin koyamıyoruz en fazla bin koyuyorum oda arabaya lazım oluyor bişi çıkıyor
Hereke maviskus evet canim cok mantikli inan baska turlu varya 2 lira bile koyamiyorsun kenara hepsini sonuna kadar harciyorsun asla asla bende de yok baska turlu birjktirme kumbara bile biriktirsem dolduramadan aciyorum ama kredimizi aylik odemek zorunda akliyoruz cok erteleme en cüzi bi rakami bile cek ekstra para biriksin kredi oduyorum derken ileride baska ek paran dahi olmaz yoksa bizde araba kredisi oduyoruz ama sirf onu oduyoruz diye para biriktirmiyorda degiliz. 5 bin cek pat pat ode taksitleri 6 bin cek 3 bin cek ama en azindan paran birikcek aylik odersin 500-600 tl kredi taksitlerini ama 500 600 tl kenara koyamassin
Pinar_kb maviskus altın alıp kenara koyun her ay. Biz ev aldık onun borcunu ödüyoruz. Yoksa birikim yapmak çok zor
Hereke maviskus sakinda nakit turk parasi atmayaca calisma hic kenara her set artiyo malesefki turk paramiz birikmiyor dolar veya altin
zarifbirhanim maviskus Su devirde köşeye bin lira koymak bile çok iyi. Bu kadar dert etmeyin. Yeri geliyor 50 lira artsa şükür diyoruz. Oyle garip bir dönem
serebro maviskus borç varken ev kira ve bebegin bezi mamasi vs varken kaç para alırsak alalım birikim olmuyor bu devirde çok zor. Yani birikim yapmak için kendimden kismam lazım ama kısmaya birsey de yok vallahi aylardır kendime bir çorap anca almışımdır. Kredilerimiz var maalesef birikim yapamıyoruz eksiye düşmesek yeter diye diye günler geçiyor.
bikerem maviskus heresin geliri kadar gideri oluyor,ona gore yasam tarzi oluyor mecburen. 2 kisi çalışıyoruz 5 kişilik bir aileyiz,mumkun mu artirmak,yettigine şükrediyorum. Keske byle olmasa tabi
Bebegim17 maviskus üç beş demeyerek birikiyormuş valla bir kumbara geçti elimize dedik buraya para atalım küçük büyük demeden. Her ayın 15 inde de açalım çıkana göre altın alalım dedik. 700-800 çıkıyor her ay üstüne ekleyip çeyrek alıyoruz 3 aydır. Kumbara olmasa o üç çeyrek olmayacaktı mesela ama para yine de bitecekti. Küçük büyük demeden doldurun kumbaraları ve her ay altına çevirin
lyl0742 2bebislianni eşim özel bir şirkette bir iş adamının yanında çalışıyor onun dışında 3 tane de gıda sektörüne hizmet veren büyük araçlarımız var lojistik firmalarına bağlı ben şuan ücretsiz izindeyim.
Altayaaa Eşimin maaşı 10. 000 kira odemiyoruz ancak buzuk para atabiliyoruz kumbaraya arada. Çok lüks hayatımızda yok ama gidiyor suu gibi . Elrtrik dedikmi 200-300 gaz 1000 internet 150 suu 200 aydat 200 benzin .