maviskus Isyerimiz var. Ben gidiyorum bekliyorum, esimde aylik 500 lira veriyor. Ama borç harç, market kızımın ihtiyacı, özel gün kiyafetleri vs hiçbir şeye harcamam. Genelde benim ihtiyaçlarımi da esim alır. O yüzden verdiği paranın her ay 200 300unu ayırıyorum. Kalanını da harcamazsam bir sonraki ay kendime istediğim bir şeyi alıyorum