Hdyels öyle düşünmeyin herkesin geçinme olayı farklı, mesela bazı kişi ayda yılda bir et alıyorum diyebilirken, kimisi haftada 3 kez etle beslenebiliyor sonuçta bu bir besin maddesi Fuzuli diyemeyiz, ya da kimisi x marka ucuz deterjanı alıp geçinebilirken 15K alan y marka daha kaliteli bilinen bir markayı kullanıyor olabilir ona illaki X i al diyemeyiz onu o tatmin etmiyor olmayabilir, bazı gıda maddeleri bazı ailelerin vazgeçilmezi iken bazı gıda maddeleri bazı evlere hiç girmeyebiliyor ve ya nadir girebiliyor o zaman tek maaşlı geçinebilip üstüne birikim yapabilirken, 15K alan yapamayabiliyor şu gıdayı tüketme diyip Fuzuli diyemeyiz sonuçta senin için Fuzuli görünen onun için gerekli görünebilir, hayat standartları çok farklı, zaten bu şartlarda birikim yapabilmek için hayat standartlarını düşürmek gerekiyor başka türlü olmuyor bence o da ne kadar doğru tartışılır, nihayetinde mevzu insan gibi yaşayabilmek