O sınıflardaki dersleri aslında sizde anlarsınız gibi çünkü evde mutlaka birinin ilgilenmesi gerek bu dersler için o kadar zor olacağını sanmıyorum sizin için , önce okuldaki öğretmenler ile görüşün bence mutlaka , daha sonra pedegogla da görüşebilirsiniz öğretmenlerin yönlendirmesine göre yani .