Merhaba hanımlar beni 2 öğrencim var biri 5 . sınıf , diğer 3. Sınıfa gidiyor. Konu şu ben çocuklarıma eğitim konusunda çok yardımcı olamıyorum,çünkü okumadım ilk okul mezunuyum. Ama hep özel öğretmenler tuttum, imkanım el verdikçe, özel dersler verdirdim, ama dersleri berbat benim oğlum matematik sınavında sadece 4 doğru yapabilmiş ,İngilizce sorularını hepsini boş bırakmış 😔 nasıl bir yol izlemeliyim ne yapmalıyım, özellikle eğitimci anneler lütfen yardım edin 🙏