Biricik-2 çocuklar sık boğaz olmaktan nefret ederler. Benim oğlum da 8. Sınıf küçük 2. Sınıf. Ödevlerini yaparlar kontrol ederim sonra oyun oynarız kitap okuruz. Tv ya da tablet seçme hakları var. En fazla bir buçuk saat. Evde herkes kendi odasını kendi toplar, sofrayı biri kurar diğeri toplar. Makineyi boşaltır, çamaşır katlarlar, bunlar sorumluluk bilincini güçlendirir. Arkalarını toplamayın, kendile toplamayı öğrensin. Evde bir düzen kurun ve ona hep beraber uyun. Tv mesela bizde herşey bitince akşam 8 gibi açılır. Eşimde uyar çocuklarda. Evde kurallarınız olsun. Sizde kendinize kişisel gelişim kitapları alıp okuyun. Dışardan ortaokula kayıt yaptırın çocuklarınızla beraber okuyun. Hem size gem onlara iyi gelir.