ikikizannesi Onursal bey sadece klips ile yapıyor ve bebeğim hiç ağlamadı nerdeyse. İlk önce bi krem sürüyor sonra da iğne yapıyor. 15 dk bekliyorsunuz sonra sünnet gerçekleşiyor. İğne yapılırken ağladı sadece onun dışında rahat geçti. Klips de 3 gün sonra çıkarıldı. Klips çıkarılmadan önceki gece bi krem sürüyorsunuz rahat çıkması için. Ben bol bol sürdüm hiç kurumadı krem kii doktor da aynısını söylemişti. Krem bittikçe sür, rahat çıkar demişti. Öyle de oldu. Sonrasında 1 hafta boyunca da sarı kantaron yağı kullandık.