ikikizannesi oğlumun sünnetini 3 aylıkken onursal beye yaptırdık. Sünnet ten önce iğne yapıyor o zaman ağladı biraz sonra sünnet kısmı 5 dk bile sürmedi, çok kolaydı. Doktor ayrıntılı anlatıyor zaten ilaç veriyor. Eve gelince ilk iki çişinde filan ağladı ama zaten normalmiş ve yanma yaparmış. 4.günde gidip klipsini çıkarttık. Klips çıkarmaya gitmeden önce krem sürmemizi istedi öylr yaptık, çıkartırken de bacaklarını tuttuğumuz için ağladı ve hemen sustu. Sarı kantaron yağı sürmemizi istediler, bir hafta sonra da doktora fotoğrafını attık. Bir sorun yaşamadık, iyi ki yaptırdık farkında olmadan oldu bitti her şey. Şimdi 6 aylık oğlum 🙃 inşallah siz de kolay atlatırsınız geçmiş olsun şimdiden 🥰