Valla ben hem maddi açıdan hem manen yetemem suan 2 tanesine yetemiyorum
diye vicdan azabı çekiyorum nasil 3,4 cocuk yapiyolar sasiriyorum hem kucukle ilgilenip hem buyukle oyun oynamak kitap okumak ders calistirmak cok zor, kucugu babasi alip aşagiya kayinvalideme indirdimi asgidaysa yukari benim yanima kaciyo kızım anneee hazir kardesim yokken senle kahve/süt keyfi yapalim oyun oynayalim diyo 🥲 kardesini seviyo hatta bana cok yardimcı olmasa nasi oyalarim bilmem ama ana kiz basbasa olmayi özluyo cocuk ister istemez yardimci olcak biri olsa maddiyatta dusunmesem isterdim belki ama yok ya ben kimseye emanette edemem onada vicdan yaparim 2 iyidir 😂