Merry25 bu sitede herkes tek çocukla kalıyor valla hayırlısı tercih meselesi. Henüz ilk çocuğunu doğurdum en az 3 tane istiyorum ama emzirme dönemlerim bittikçe imşallah Rabbim nasip eder. Ben de seviyorum kalabalık aile ve çocuk. Ama bebeğin çok küçükmüş eğer emiyorsa ve yaşın gençse biraz bekle yok değilse olabilir canım benim