Merry25
bekle derim. Çünkü senin cocuklarının arasnda 4 yaş var baya iyi ve çokk yorucu sanmıyorum yani arka arka olmasına kıyasen.
ben iyice yıprandım. 3 çocuğum 1 aya doğacak inşaallah, ilk çocuğum 2 yaşında diğeri 1 ve üçüncğ doğacak düşün…
arasında 1 yaş olduğu için aşırı zorlanıyorum bitkinim resmen 4 asla düşünemıyorum.