yareninannesi11 Hulis bence her türlü şeyi yiyin bebek bi ağlar iki ağlar alışır sonradan alışması daha da zor
busrakigili0 Ben iki gündür çiğ kuruyemiş yiyorum ve sütüm önemli ölçüde arttı resmen. Çiğ badem, kaju, fındık, ceviz, özellikle kuru üzüm ve kuru dut çok artırıyor. Tabikide en önemlisi 3-4 litre su.
161525 minikobebegim00 hepsi boş maltlar bestlaklar incir dut bulgur pilavı hepsini denedim meme mama gidiyorduk kullandığım günden beri mamayı bıraktık solgar b 12 günde 6 kez alıyorum sütüm mis gibi yetmeyen süt artık yetiyof akşam sağıp dolaba bile atıyorum
tmrskbr 161525 allah arttırsın bende dediklerini yapıyorum ama sütüm yok maalesef. Bazı şeyler kısmet olmayınca olmuyor. Siz yaptınız sütünüz oldu diye biz çabalayıp da sütü olmayan annelere gelmeyen süt yok demeyin olurmu? Bebeğime 10cc bile gelse sağıp verem biri olarak çok üzülüp ağlıyorum bebeğime yetemiyorum diye.
nazlieylul 161525 bnde momstok tablet sldım solgarda aldım momstok bitince solgar kullanıcam inşallah bndede şşe yarar pahalı ama mamaya vermektense bnlara verelim
Gamzemcd0138 minikobebegim00 bebeğin gazı varsa bulgur pilavı yeme süt arttırıyor ama gazda yapıyor dere otu da çok güzel süt yapıyor
kubramomm- minikobebegim00 Emziriyorsan bol bol emzirmek sagiyorsanda bol bol sağmak geceleri bile. Humana çay çok iyi ✅ Bestlak damla harika ✅ Bulgur pilavı✅✅ Sağlıksız ama çikolata 🍫✅✅ Pekmez ✅✅ Süt çorbası da çok iyi ✅✅ süt pirinç şekerden yapılıyor. Helva ✅✅ Lohusa şerbeti de iyi karanfilli falan. ✅✅ Ahhahaha bana kalırsa yazcam daha da bunlar yeter bence 🍼🍼🍼🍼
Themamacita minikobebegim00 bol bol su günde en az 3 lt su. Meyve şerbetleri ve bestlak damla(iki gün kullandım etkisini hemen gördüm)
Baharinko minikobebegim00 minikobebegim00 bende kesinlikle uyku ve su :) su içmeyi unutunca hemen etkiliyor
BsO minikobebegim00 uyku su bulgur pilavı dereotu promalt içecek rezene taze soğan hoşaf suyu ve tatlılar
Selin1234 minikobebegim00 kuru dut, dere otu BOZA (tek gecerim) semiz otu,su ve uyku meyve suyu rezene cayi
Denizsila tmrskbr ah canim ben de aynı dertteyim. Sütümü sağıp veriyorum. Kimi zaman çok az oluyor ağlıyorum. Ama ne yapayım elimden bu geliyor. Artık söyle düşünüyorum az geliyor ama kaliteli geliyor çünkü bebeğim sağlıklı. Bir de şu var mesela kimi kadının adet kanaması çok olur kiminin az olur. Bu da elimizde değildir çünkü hormonlarla alakalı. Süt üretimi de aynı şey. Bünyemiz bu kadar üretiyor. Sen elinden geleni yaptıysan gerisini düşünme. Seni çok iyi anlıyorum ve inan binlerce anne var bizim gibi. Süt az verebiliriz ama bebeğimize verdiğimiz sevgi ve şefkat sonsuz.
Selin1234 tmrskbr canım üzülme bu benim 3.cocugum ilk çocuğum da sütüm çok az geldi ikinci çocuğumda ise sadece 40 gün emdi oda çok değil günde bir sefer çünkü sütüm yoktu hep mama yediler üzülme ikiside gayet sağlıklı ve yaşıtlarından iriler bir 7 diğeri 6 yaşında
Gokus tmrskbr bebeğe yetmek sadece sütle olan bişey olsaydı anne kalmazdı😀 bol bol sarılın yavrunuza öpün koklayın böyle yetilir bebeklere sütle değil, böyle olumsuz düşündukçe sütünüzün geleceği varsa da gelmez.instagramda tülin bulur diye vir ebeyi takip ediyorum. Ondan dinledim çok hoşuma gitti, size de söyliyim. Sütü arttıran şeyler %5 yediğin ,%15 su %80 beynin. Benim sütüm var deyip emzirip gitmek. Bebeğime yetemiyorum diye ah vah etmemek yani
Yagmurliya73 Merve2333 evet gunduz hic uyumuyor ve gunduz gögsumude tutmuyor sadece akşam karanlikta oda şansa sutumde yok
edaaydinm Kuru dut suyu incir suyu çok kalitesini de arttırıyor ben dogallannelik sayfasından görüp yorumları okudum çok iyi geldi gerçekten
Toprakbey minikobebegim00 kesinlikle uyku. Stresten uzak olmak. Ve su. Başka hiç bir yöntem işe yaramıyor.