Yaduuu minikobebegim00 Dereotu Bol su tüketimi Kısır Tahin helvası Ve annem kuru dut ve kayısıyı tereyağında kavurup yedirdi bana. Eskiden doğum yapan kadınlara bunu yediriyorlar mis.
Skran minikobebegim00 irmik , bulgur bunlarin ham maddesi bugdaydir. Buğday da en iyi süt arttırma besinidir. Yani kısır, irmik helvası , bulgur pilavı bunların hepsi süt arttırıcı özelliğe sahiptir.
Denizsila tmrskbr ah canim ben de aynı dertteyim. Sütümü sağıp veriyorum. Kimi zaman çok az oluyor ağlıyorum. Ama ne yapayım elimden bu geliyor. Artık söyle düşünüyorum az geliyor ama kaliteli geliyor çünkü bebeğim sağlıklı. Bir de şu var mesela kimi kadının adet kanaması çok olur kiminin az olur. Bu da elimizde değildir çünkü hormonlarla alakalı. Süt üretimi de aynı şey. Bünyemiz bu kadar üretiyor. Sen elinden geleni yaptıysan gerisini düşünme. Seni çok iyi anlıyorum ve inan binlerce anne var bizim gibi. Süt az verebiliriz ama bebeğimize verdiğimiz sevgi ve şefkat sonsuz.
Melekanne91 Bahardda siz kullandiniz mi bn mayya ya yeni basladm cayini kullaniyordm zatn ama mayya bikc gun oldu adet donemim olmasina ragmen fena degl
Selin1234 tmrskbr canım üzülme bu benim 3.cocugum ilk çocuğum da sütüm çok az geldi ikinci çocuğumda ise sadece 40 gün emdi oda çok değil günde bir sefer çünkü sütüm yoktu hep mama yediler üzülme ikiside gayet sağlıklı ve yaşıtlarından iriler bir 7 diğeri 6 yaşında
tmrskbr Selin1234 benim bebeğim zaten iri doğdu hala da önden gidiyor gelişimi. Ben emzirmek istedim bebeğimi ama ne yapsam olmuyor
Elizaninannesii Herkes aynı şeyleri söylüyor zaten farklı olarak havuç, mantar, kaşar peyniri, incir ve vişneli meyve suyu bende çok güzel süt yapan şeylerde bunlarda var 🫶🏻
Cennet-Eserr minikobebegim00 bizim burda yeni doğmuş yapmış kadınlara çok yapılır biz puşuruk deriz bazıları bulamaç der. Un ve suyu kaynatıp puding kıvamına gelince içine pekmez koyuyoruz tabağa alıp üzerine terayağı yakıp cevizle yiyoruz inanılmaz süt yaptı bende ve bu doktorum tartından onay aldı sütün çok yağlı olmasını sağlıyormuş
nazlieylul 161525 bnde momstok tablet sldım solgarda aldım momstok bitince solgar kullanıcam inşallah bndede şşe yarar pahalı ama mamaya vermektense bnlara verelim
161525 nazlieylul 220 ye aldım ben baya uzun süre gidicek gibi bir ay bir buçuk ayı bulur gider günde 6 tane kullanıyorum 2 2 2 şeklinde yetmiyorsa sütün direk şu ankini bırakıp başla derim vakit kaybetmeden
Glcntna minikobebegim00 kesinlikle bebek emdikten sonra kalan sütü sağmak . 10 cc çıkan sütüm şimdi 90 çıkıyor hastane tipi pompa kiraladım 1 aylık
Yusufsmommy minikobebegim00 bende kaç gündür süt problemi yaşıyordum. Aşurelik buğdayı haşlayıp salatasını yaptım, çorbasını yaptım derken elhamdülillah iyi geldi.