gayeceee Tugbaalya gece bende de sorun olmuyor tam emzirirken Bi bakıyorum elime sıcaklık gelmiş sizde 1 beden büyüğünü mü kullanıyorsunuz?
Tugbaalya gayeceee evet 3 numara aldim 4-9 kilo bebegim 7,5 kilo ama kaliplari dar molfix gibi oyuzden bir beden buyuk kullanmak gerekiyor primabin 3 numarasi miniesin 4 numarasi ayni boyuttalar kaliplari dar bezin o yuzden tasma problemi yasanabilir
KaSeAy gayeceee Aynen bizde de hiç pişik yapmadı büyügünü deneyn taşırmaz bence bebegnz daha küçük büyüyp hareketlendgi zaman degiştirmenz gerekebilir. Bnmki cok hareketli oldgndan tasırdıgını düşünüyorm hatta en son kullanırken cırtcırtlarını söküyodu. Külot beze gectm o yzden:)
TospikDefneninAnnesi gayeceee hametanı doktorlarda yazıyor canım. Piyasada birsürü krem var. Araştıran öğrenen herkes tercihini o yönde kullanabilir. Ben mühendisoğluna pek inanamıyorum açıkçası. Takip ediyordum eskiden. Hatta dedim ay minies alayım bu çok iyi diyor. Ya sızdırma problemini geçtim yoğun bir pişik oldu. Kabar kabarcık oldu kanlandı poposu. Çocuk ağlıyordu kızım. Ve sadece içinden 6-7 adet mi ne kullanmışımdır. Benim açıkçası belli başlı bir marka algım var. Yani o markalara bir güven sadakatim var. Mesela prima gibi. Tüm dünyada bu kadar kullanıcısı varken gidip minies almak 🤷🏻♀️
gayeceee TospikDefneninAnnesi ama prima kullanıp da pişik olan yeğenim de var sanırım pişik tamamen bebeğin cildi ile ilgili
TospikDefneninAnnesi gayeceee tabi canım illaki bir üründen %100 memnuniyet asla sağlanamaz dünya üzerinde kusursuz birşey yok Rabbimin yarattığı şeyler dışında 😊
Zhdsngz gayeceee 13 aylık 10 kilo erkek bebek 3 kez kaka yapar cooook nadir taşar 5 numara kullanıyorum
Gamzeaykuteymen gayeceee evet canım malesef bebeğim 3 aylik olana kadar böyle devam etti ben istediğim kadar düzgün baglasamda😊 suan maşallah diyim bi skinti yok 😊 evet canım kakasi ne yapsam çıkmıyo suda bekletsem bile😊
Fatma_ gayeceee çoğu marketlerde var canım reklamını da çok yapıyorlar goon premium soft hiç bulamazsan ebebekte de satılıyor
0401emir gayeceee primada taşırma olurken daha yenı dogmustu yanı ılk 40 gün kullandım ben snra hemen miniese geçtim
Adaoyku gayeceee benim kızım 11 ay 20 günlük 6 ay sleepy kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım daha sonra ücretini artırıp sayısını azaltınca ebebek markası olan baby me ye geçtim 3 ay da onu kullandim o bezden de cok memnun kaldım ama aloveralı yapip ücretini katlayınca 9 aylıkken minies bezi denemeye karar verdim .ne bir sızdırma nede kaka çıkması yaşamadım üstelik kızım çok aşırı su içiyor bezi cok dolsa bile sızıntı olmadı 👍🏻🤗 arkadaşlarimda o bezi kullaniyor ve memnunlar
Suluusepken TospikDefneninAnnesi molfix, can bebe, minies, goon, sleepy mor renkli paket hepsini denedim hiçbiri kızımda pişik vs yapmadı ama ilk aylar hepsi beline kadar kaçırdı 💆🏻♀️ En memnun olduğum bez sleepy naturel beyaz paket bir şans verin derim 🙋♀️
Smrenes Kuzum oldu mu senin bebiş 5 kilo maşallah 😍 ben molfix kullanıyorum doğduğundan beri biraz kalıpları ufak ama çok memnunum sleppy de aynı şekilde memnunum minies bir i kullanmadım ama onu da denicem eğer taşırma yapıyorsa bez küçük geliyordur canım benimde aynı şekildeydi özellikle sırt kısmı kısaysa direk sırttan çıkıyordu benim bebeğim 6500 faln belki daha fazla bilmiyorum şuan 3 kullanıyoruz 1. 5 aya 4 numaraya geçeriz sana tavsiyem büyüğünü al zaten her türlü geçeceksin o numaraya 😊pişik kremi olarak da desitini tavsiye ederim mor olan ben memnunum..
gayeceee Smrenes oldu valla canım :) bugün bende büyüğünü aldım bir de onu deneyeceğim teşekkür ederim tavsiyelerin için 😘