gayeceee
Ben de mühendisinoğlunun sayfasında görüp aldım kullandım kullanmaz olaydım aynı anlattıklarınız benim başıma da geldi molfix kullanıyordum bir deneyim dedim molfixte sıkıntı yok o bezi her taktığımda taşırma yapıyordu sinir oldum paket bitmeden daha kullanmadım 🤦🏻♀️