gayeceee Mühendisinoğlu öneriyor diye ilk onunla başladık bebeğim 50 günlük sürekli beline çıkıyor kendimden şüphe ettim acaba ben mi gevşek bağladım diye annem ya da ablam bağladığında da aynı sadece anne sütü ile beslenirken böyleyse ek gıdaya geçince ne olur 😐 siz hangi bezi kullanıyorsunuz ne önerirsiniz?
TospikDefneninAnnesi gayeceee yok yok bemde kullandım köşede duruyor. Hem sızdırıyor hem pişik ediyor. Primanın gözünü seveyim. Bu mühendisoğlu da o kadar popüler oldu ki biranda. Ben ürünleri övme karşılığı para aldığını ciddi manada düşünüyorum. Prima benim bebekliğimde bile vardı. Annem kullanırmış. Köklü bir marka sonuçta.
Gksuu gayeceee bebeğiniz ne kadarlık ve erkek mi? Ben ilk 20 gün hep üstünü değiştirmek zorunda kalıyodum sürekli arkasına geçiyodu çünkü büyüdükçe düzeldi ama prima kullanıyorum hiç öyle bi sorun kalmadı çok şükürrr
NekwaSultan gayeceee sleepy kullanıyorum petrol bazlı ya da losyonlu onca beze karşı 1 oglumada memnunum hicbir sorun yaşamadım. Bez numaranız küçük olabilir mi belkide ondandir. Ayrıca ek gida da daha katı yapiliyor diski bilgin olsun
KaSeAy gayeceee 4 ay kullandm bebek büyüdkçe tasırma yaptı ama kullandgm zamanlarda da hep bi beden büyyğgünü kullanıyodm.
gayeceee TospikDefneninAnnesi ben reklam aldığını n düşünmüyorum aslında pişik kremlerini incelerken hametem i önermişti mesela.. Reçete ile satılabilen bir krem ama bez aşırı sızdırdı
Suluusepken TospikDefneninAnnesi molfix, can bebe, minies, goon, sleepy mor renkli paket hepsini denedim hiçbiri kızımda pişik vs yapmadı ama ilk aylar hepsi beline kadar kaçırdı 💆🏻♀️ En memnun olduğum bez sleepy naturel beyaz paket bir şans verin derim 🙋♀️
Fatma_ Aynen canım bende kullandım çok aşırı sızdırıyor bıkmıştım artık her altını değiştirmede atlet değiştirmekten🙄 açıkcası mühendisoğluna pek itibar edemiyorum sonuçta doğru söyleyip söyleyemediğini anlayamıyoruz😏 bu arada Prima da kullandım ama isin goon kullanıyorum ve gerçekten o kadar mükemmel ki prizmatik dahi es geçer kesinlikle tavsiye ederim🤗
Srht gayeceee ben ilk prima sonra moldiks kullandım sınra miniesi 3 aylık falandı minies denediğimde ilk gayet memnun kaldım tek sorunu azıcık bike çiş olsa hemen kokuyor! Biz kilo alıp beden büyüyeceği zamanlarda taşma sızma sorunu yaşadık.
Gamzeaykuteymen gayeceee canım benim bebeğim suan 5 aylık miniesin 3 nosunu kullanıyorum şimdiye kadar farklı bezler kullandım 3 no ya geçince de bunu denemek istedim suan çok memnunum ben kavramasi bel uzunluğu falan hem hafif bi bez ben sevdim yani. Benim bebegim de yeni doğduğunda molfix canbebe evybayb sleepy hepsini kullandım canım bim in bezini bile kullandım yani ne denk geldiyse allaha sukur hiç pisik sorunu falan olmadı ama sızdırma bizde de oldu bence bebisler küçük olduğu için bez tam kavramıyor ondan olabilir bende hep sizdiriyo dye bez değiştirdim hepsi sizdirdi derken bebisim büyüdü zaten😄
gayeceee Gamzeaykuteymen büyüyen kadar böyle mi 🙈 bide şey nasıl bir asitikse kakası çitileyip makinaya attığımda çıkmıyor illa 1 gece su da beklicek çamaşırı hiççç bitmiyor
TospikDefneninAnnesi gayeceee hametanı doktorlarda yazıyor canım. Piyasada birsürü krem var. Araştıran öğrenen herkes tercihini o yönde kullanabilir. Ben mühendisoğluna pek inanamıyorum açıkçası. Takip ediyordum eskiden. Hatta dedim ay minies alayım bu çok iyi diyor. Ya sızdırma problemini geçtim yoğun bir pişik oldu. Kabar kabarcık oldu kanlandı poposu. Çocuk ağlıyordu kızım. Ve sadece içinden 6-7 adet mi ne kullanmışımdır. Benim açıkçası belli başlı bir marka algım var. Yani o markalara bir güven sadakatim var. Mesela prima gibi. Tüm dünyada bu kadar kullanıcısı varken gidip minies almak 🤷🏻♀️
Fatma_ gayeceee çoğu marketlerde var canım reklamını da çok yapıyorlar goon premium soft hiç bulamazsan ebebekte de satılıyor
KaSeAy gayeceee İlk doğdugnda prima ile basladm gnde 15 bez degştrdgm için pahalı geldi mühendsnoğluna da güvenerek miniese geçmiştm. Kilo aralığı hangi beze uyuyorsa onum bi byüügünü aldm tasırmadı 4. aya kadar . Ama 4. aydan sonra her defasında tasırıyodu o yzden primaya dönş yaptm tekrar
Gamzeaykuteymen gayeceee evet canım malesef bebeğim 3 aylik olana kadar böyle devam etti ben istediğim kadar düzgün baglasamda😊 suan maşallah diyim bi skinti yok 😊 evet canım kakasi ne yapsam çıkmıyo suda bekletsem bile😊
0401emir gayeceee bence bez olayı bebekten bebeğe değişiyor. Mesela bnde ılk dogdugunda prima premium care kullandım her çiş ve kakada üst değiştirmekten yılmıstım snn gbı dusundum bn mi baglayamıyorum die anneme eşime baglatıodum aynı devam edıyodu. Miniese geçtim ve hc bır sekılde skntı yasamadım. Canbebe molfix sleppy huggies denedim. Sleppy ve huggies gercekten cok guzeldi. Migrosun olmadıgı yerlerde sleppy kurtarıcı oluyor.
gayeceee 0401emir sanırım bende sleppy deneyeceğim peki sizde taşırma olayı yaşarken bebiş ne kadarlıktı? Acaba kendileri mi bşyler yapıp kaydırıyor bu bebişler den herşey beklenr😂
gayeceee KaSeAy aaa o zaman Bi de büyüğünü alıp deneyim en iyisi çünkü fiyat olarak da çok uygun pişik de yapmadı diye vazgeçmek istemiyorum açıkcası
0401emir gayeceee primada taşırma olurken daha yenı dogmustu yanı ılk 40 gün kullandım ben snra hemen miniese geçtim
Tugbaalya gayeceee bizde primadan gectik miniese suan gayet memnunum prima gibi ince bi bez primada petrol türevleri var o yüzden kullanmak istemedim fakat bebegime pisik yapmayan tek bezdi diyebilirim miniesi denemeye karar verdim ve ne pisik ne sızdırma yapmadi bebegim 6,5 aylık aksam takıyorum sabaha kadar değiştirmiyorum fakat bu bebeginizle alakali denemeden sonuc alamazsiniz maalesefd
gayeceee Tugbaalya gece bende de sorun olmuyor tam emzirirken Bi bakıyorum elime sıcaklık gelmiş sizde 1 beden büyüğünü mü kullanıyorsunuz?
KaSeAy gayeceee Aynen bizde de hiç pişik yapmadı büyügünü deneyn taşırmaz bence bebegnz daha küçük büyüyp hareketlendgi zaman degiştirmenz gerekebilir. Bnmki cok hareketli oldgndan tasırdıgını düşünüyorm hatta en son kullanırken cırtcırtlarını söküyodu. Külot beze gectm o yzden:)