Kara3773 e bebegin kendi markasını almıştık baby&toys sanırım ve çok memnun kaldık küçükken evde 1 yaş civarları da dışarıda sürdü hala arabamızın bagajında taşırız gittiğimiz yerlerde sürer. 7-8 yaşlarında cocuklar bile bindi ama bana mısın demedi araba kesinlikle öneririm 🥰