Kara3773 iki sene önce iki tane aldım o ebebekten arabayı biliyorum ama o zaman 25 TL cikti😅 birini kendi evime diğerini de annemlere almıştım tatillerde taşıma derdi olmasın diye . Oğlum 6 aylıktı aldığımızda şu an 2,5 buçuk yaşında hala severek kullanır . O zaman fiyatından ötürür düşünmeden alınan şeylerdi şu an ateş pahası olmuş düşünmekte sormakta haklısınız