Hilal-95 Alnalprdha bekle braz test yaparsın bence öyle bsy yoktur ama bılemıyorum tabi umarım hakkında hayırlısı olur suan benide sitrese soktun😬😬🤦🏻♀️😃
aselinannesi06 Hilal-95 bende öyleydim sonra acaba mı dedim test yaptım çift çizgi çıkmıştı bi gittim ki 12 haftalık hamileymişim 😂 şimdi 2 ve 1 yaşında iki kızım var 🥰
Hilal-95 Alnalprdha yok yapmadm ben korkudan pek bsy yaşamak istemedim açıkcası normal doğum bnmkı 60 gün bekledim hatta daha dazla belkı sanmıyorum pek 😬😬😬
Duyulurum Alnalprdha normalde bir aylık gecikmeye bu çıksa adet değilsiniz derdim net ama ilacın etkisi olunca bilemedim. Hayırlısı olsun
Zlm Alnalprdha yani benimkide silik çıkmıştı ama genede gorunuyodu 2 haftaliktim ben test yaptığımda bence bı test daha yapın erkej gebelik testi alın isterseniz daha belli olur
Ebruseyda 14 gün geçti benim iki defa test yaptım negatif niye adet olmuyorum ya kızım onbir aylık kafayı yicem
Hamzaekrem Ebruseyda Emzirirken düzensizlikler normal ama üzmeyin kendinizi stres hormonlar emzirme hepsi etkiler
Hilal-95 aselinannesi06 Kııızzzz demeeeee yok yaaa bız korunuyoruz sanmıyorum normalmiş olmamak ya herkes öyle diyor annem de olmuyormus mesela şuan kafam cok karıstı heöen bı test yapıyorm🤦🏻♀️😬
aselinannesi06 Hilal-95 inşaAllah değildir canım ben yine de söyleyeyim de 😂😂 ben ilk doğumdan sonra doktor bi daha doğurur musun deyince yok yok kalsın demiştim tam 1 sene sonra aynı gün yine doğuma gittim 😂😂
Hilal-95 Ebruseyda yok canm eczane kapalıdır umarm suan öyle bsy yoktur sanmıyorumda aslında ama bakım gene 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤭🤣
Peynirliomlet Alnalprdha cnm benimde böyle oldu 2 ay önce . Testi tekrarladım diğeri direk negatif çıktı akşamına da adet oldum şükür. Bu test bozuk tekrarla sen yine de testi