Alnalprdha Anlamıyorum 2. Çizgi silik givi gözüküyor sanki yoksa o yeri mi anlamadım ama çok dikkatli bakınca böyle gözüküyor yemin ederim deliricem https://resimyukle.io/r/iuXNegXjse
Hilal-95 Alnalprdha test bozuk ya cok baska yerde cıkmıs ama bı baska test al yap yada kan ver istersen😬
Mervelaren16 Çok silik var ama içinde ki ciZgisi cıkmıs gebelik olduğunda çok açık pembe duruyor bence gebelik yok
Hilal-95 Alnalprdha adet düzensizliği normal ya canm valla ven dediğim gibi 4 ay oldu tık yok 🤣 hayırlısı olsun inşallah tabı ama umarm süpriz yoktur emzirdiğin için normaldir ya
Alnalprdha Mervelaren16 canım 2 buçuk yaş bide 5 aylık bebeğim o yüzden bu korkum cerazette kullanıyordum bana 15 gün adet yaptı bıraktım 1 aydır olmuyorum
Alnalprdha Duyulurum ben cerazette kullandım canım 2 ay 15 gün adet yaptı ve bıraktım 1 aydır olmuyorum
Mervelaren16 Alnalprdha bu arada testin markası ile alakalı olduğunu düşündüm çok uctaaa cıkmıs çizgi bence de yeniden Yapmalısın
Alnalprdha Hilal-95 ya ben adet oldum 2 ay cerazette kullandım 15 gün adet yaptibiraktim 1 aydır adet olmuyorum çok stresliyim 2bucuk yaş birde 5aylik bebeğim var aşırı korkuyorum.
Duyulurum Alnalprdha normalde bir aylık gecikmeye bu çıksa adet değilsiniz derdim net ama ilacın etkisi olunca bilemedim. Hayırlısı olsun
Hilal-95 Alnalprdha bekle braz test yaparsın bence öyle bsy yoktur ama bılemıyorum tabi umarım hakkında hayırlısı olur suan benide sitrese soktun😬😬🤦🏻♀️😃