Hilal-95 Ebruseyda yok canm eczane kapalıdır umarm suan öyle bsy yoktur sanmıyorumda aslında ama bakım gene 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤭🤣
aselinannesi06 Hilal-95 inşaAllah değildir canım ben yine de söyleyeyim de 😂😂 ben ilk doğumdan sonra doktor bi daha doğurur musun deyince yok yok kalsın demiştim tam 1 sene sonra aynı gün yine doğuma gittim 😂😂
Hilal-95 aselinannesi06 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬 ayyyy yok ya allah ne verır. Bılemem ama oğlum kucuk ona küçüklüğünu yaşatmak isterim snra abi işi🤣
aselinannesi06 Hilal-95 inşaAllah istediğin gibi olur çok zor çünkü şuan o kadar çok zorlanıyorum ki büyük olana ilgi göstermem gerekiyor küçüğü uyut karnını doyur hep ikisinden biri eksik kalıyor 🥺
Hilal-95 aselinannesi06 evet doğrudur valla allah yardım etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allaahh olanlra sağlık versin 🥰