Mevacanimkizim Cgdmltr93 patlıcanı alsak karnı yarık yapsak kıyma alamıyoruz sadece kızımın yiyebileceği kadar et giriyor eve bayram gelsede dayasiya yesek 😒
Wolverine Serserilikiz patlıcanı hafif yağda kızartıp küçük doğrayıp içine iki diş sarımsak domates koyup buzluk posetiyle atıyorum buzluğa
Zeliha27mira Serserilikiz Karnıyarık için orta boy tohumsuz patlıcan alıyorm 5 kilo kadar hepsini yıkayıp alacalı soyuyorm geçen seneye kadar yağda kizartip soğutup atardım buzluğa hep bu sene yağlayıp fırına attm soldurdum soğuyunca da buzluğa attm daha hafif oldu .
-erCansu- AyPerisiVeGokPrensininAnnesi pıhahaha bizde gız 🤣🤣 annem diyor tencere yuvarlanmış kapagını bulmş çok seçiyor eşimde biz anlaşıyoruz güzel haha
phedra 1melekannesii közleyip koymayı düşünüyordum ama kızartıp ve kavurup koymak da çok mantıklıymış ☺️ Bu kış çok zorlandım en azından önümüzdeki yıl zorlanmamış olurum.
Mutluyuvam Cgdmltr93 ucuzda olsa alınmaz bu mevsımde i. Hersey mevsiminde guzel ayrıca mevsim dısındakı hersey geregınden pahalı olur herzaman bu gayet normal
sarmaliklahana Cgdmltr93 Ayyyy bşzde özledik valla bu sene bahcemiz ekicez bakalım cıkacak mı inşallah cıkarsa dolaba atarız bol bol yeriz. Biz alinazik cok seviyoruz 🤩
Gulbeyz Cgdmltr93 patlıcan salatalık kıvırcık kasımdan beri eve girmiyor sebep olanları Allah kahr etsin
Cgdmltr93 Gulbeyz kıvırcık 4-5 lira bişey. Aslında alınabilir.. zaten ucuza bişey yok ki. 1.5 kg patatese 10 lira verdim. Bi kızartmalık
Gulbeyz Cgdmltr93 3 kg patatesi eşim bugün 20 liraya almış marketten degil hemde pazardan asgari ücret artı kira malesef kısmak zorunda kalıyorsun herşeyden.. Alınabilse alırdım
spaceship Kış aylarında asla patlıcan vs yaz sebzesi almam. Lastik gibi kayış gibi hem de zararlı oluyor. Yazdan buzluğa atmışsa annem veya kvalidem onlar verir.