phedra 1melekannesii közleyip koymayı düşünüyordum ama kızartıp ve kavurup koymak da çok mantıklıymış ☺️ Bu kış çok zorlandım en azından önümüzdeki yıl zorlanmamış olurum.
Gulbeyz Cgdmltr93 3 kg patatesi eşim bugün 20 liraya almış marketten degil hemde pazardan asgari ücret artı kira malesef kısmak zorunda kalıyorsun herşeyden.. Alınabilse alırdım
2103mnl Geçen gün anneme gittim patlıcan kızartmisti bende yerken şakasına patlıcanı ozlemisiz ne dedim bugün bize gelirken pazara uğraşmış pahali olan bütün meyve sebzelerden almış özellikle patlıcan 3 4 kilo işte ozaman annelik nedemek anladım 😢
UraSsmom Cgdmltr93 Alsan alınır da içinden gelmiyo insanın ya 3 liralık patlıcana 20 lira vermek 🙄 Geçen alışveriş yaptık ben gitmiyodum fiyatlara sinirleniyorum diye eşim yapıyordu hep, normalde yağla yumurtayla 300 350 tutan alışveriş 780 tuttu. Söve söve çıktım.
Yesim-1 Cgdmltr93 malesef ankaradayım yakın olsaydık yazdan patlıcanlarım vardı onlardan vermek isterdim😇
Yesim-1 Cgdmltr93Ne demek canım patlıcanın kabağın bu kadar pahalı olacağını bilsem daha çok koyardık dolaba😂😂
Yesim-1 Cgdmltr93 ben köyüme gidip dalından toplamıştım hamileyken çok memnun kaldım. Pazardakiler riskli oluyor
_esraaozturkk_ Cgdmltr93 şimdi alsan bile tadı olmaz ki kuzm yaza bol bol yersin ınslalah fiyatlar da düşer 🤲