ilyestaa Cgdmltr93 hahahahaha bu drama yalnızca patlıcan severler aglar 🥲 Geçen gün aldım da lezzet sıfır . Yine en mantıklısı yazı beklemek. Böyle kızartıp üstüne bol yogurtt. Of 🤗
Cookie zarifbirhanim İlk defa insaflı pazarcı duydum 😄 Geçen pazarda gezerken pazarcılar konuşuyorlardı kadın alıcı diye 50 liralık ürünü 70 liraya satmış bide gülüyorlardı utanmadan
zarifbirhanim Cookie Bende hiç beklemiyordum. Allah razı olsun valla nasıl sevindim. Tamam 20 lira da çok ama olsun 😀
Zeliha27mira Cgdmltr93 Yazdan yapıp koymuştum neyse ki onunla yetiniyoruz dün karnıyarık yaptım almaya kalksam 50 tl giderdi en az.
-erCansu- AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aa bu biz 🤣 tam olarak 4 yıldır evliyiz ve bikefe bile almadm 🤣
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi -erCansu- Ay hiç sevmem. Eşimde bic sevmez. 😂 Sadece kuru dolmada yiyoruz arada, bir de közde eşim yer ben onuda yemem. 😂
-erCansu- AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ay evet kuru dolma olursa yiyoruz bızde 🤣🤣 yada köz olursa bi iki banarm ekmek hahsj🤣
1melekannesii phedra karniyariklik olanları patlıcanı ortadan kesip kizarttim öyle koydum. Yemeklik olanida biberini, domatesini kavurdum sonra patlıcan ile beraber kavurup soğuduktan sonra posetleyip koydum.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi -erCansu- Ya Hahah😂 ben közde olanı bile ağzıma sürmem. Sadece patlıcan değil çoğu sebzeyi yemiyoruz. Biber bile yeni yemeye başladım çarliston yemek içlerinde falan oda. Kabak mabak kırmızı biber ay hiç birini yemiyoruz siz? 😂
BarlasMomm Cgdmltr93 hersey mevsiminde güzel olur. Yazın alirsiniz hem yazin ucuzlarda yaz sebzesi oldugu icin. Ben gecen markette baktim cok kotuydu patlicanlar onlara o paralar verilmez suan
-erCansu- AyPerisiVeGokPrensininAnnesi pıhahaha bizde gız 🤣🤣 annem diyor tencere yuvarlanmış kapagını bulmş çok seçiyor eşimde biz anlaşıyoruz güzel haha
Zeynepalya_ve_annesi Eminos bende almam dun eşim istedi diye domates aldim tadi tuzu yok yazın oylemi kokusu bile geliyor
UMUTCAN_ASYA Cgdmltr93 dondurucum köz patlıcanı karniyariklik dolmalik dolu yapmıştım kışlık keske yakin olsaydik kuzum😢
Zeynepalya_ve_annesi Cgdmltr93 patlıcan fidesi alin evde saklsiya Ekin 1 aya yersiniz cunku ucuzlamaz ben gcen yazdan koymuştum buzluga hem kozleme hem karniyariklik dolma içinde kuru var