kurabiyem28 Mustafatma maşallah size . Amin inşallah benimde 38+2 normal doğum oldu suyum azaldığı için ana ultrason da 35-36 hafta çıkıyordu
Grininyuztonu kurabiyem28 38. Haftada doğdu canım son haftadalar da kilo almamıştı doktorun dediğine göre
Musam agns yok canım kilo önemli kendileri sanki çocuğunun kilosunu bilmiyorlar iyi olduğunu yarış içindeyiz bakalım . Sağlıklı olsun cocugum da aman zayıf desinler .
elaninannesiii Mustafatma 15 aylık 12,5 kilo 80 cm, 4,5 kg doğmuştu son aylarda kilo alımı durdu tamamen
agns Kilo önemli değil motor gelişimi önemli annelik bir yarış değildir dedim yorumumu sildiler geçen gün bir postta o..pu dedi biri onu silmediler Allah’ım aklıma mukayyet ol
Mustafatma agns vallaha inanırım benim oğlumun adı Mustafa Kemal onu yazmıştım onu da silmişlerdi çok üzüldümmm
Musam agns sizde bende gayet mantıklı şeyler söyledik mantıksız olan hanımefendinin sorusu çocukları yarıştırmasın herkesin bebeği kendine özeldir .
agns Musam benim kızım 8 buçuk kilo 3.650 doğdu 7 aylık 71 cm boyu hadi sende yaz bakalım hangimiz daha iyi bakmışız daha iyi anneyiz hodri meydan 🤣🙈
yektasmom Mustafatma maşallah harika kilo almış. 3 ay 18 günlük benimki 3450 doğdu hastaneden çıkarken 3200dü şimdi de anca 5800 falan boyu 66 cm. 51 cm doğmuştu.