Kuzeymiram Mustafatma 3 kilo dogdu suan 5 bucuk aylik 68 cnm 7.600 gr maşallah sizin bebege cok iyi . Ama sonradan kilo alimi yavasliyor
Kuzeymiram Mustafatma a 3 ay 27 olmuş bebişin baslamistir redde . Benimkide o zmanlar basladi suan 5 bucuk aylik halen devam 😪
Sebusebu Kızım 3 kg dogdu. 2. Ay kontrolünde 4750 kg boyu 58cm cıktı. Doktor az buldu. Meme ağırlıklı gidiyorum aksam saatleri mama sadece… kilo aldırmaya calısıyorum 😭😭
Mustafatma Sebusebu bence gayet güzel kg alımı ama doktor ne derse o. Mama sakın verme ben verdim mememi bıraktı
kurabiyem28 Grininyuztonu bizde 2820 gr doğduk 13 günlüğüz 3245 gr şu an. İnşallah bizde böyle güzel kilo alırız. Kaç haftalıkken doğum yapmıştınız
Mustafatma kurabiyem28 ben planlı sezeryan yaptım. Korktuğum için doktor bana bu çocuk çok iri 5 kg doğacak falan dedi bende korktum 38+4 te doğum yaptım 3 kg doğdu. Olur olur zaman su gibi akıyor minicikti elimde tutamıyordum korkudan şimdi büyüdü.
Grininyuztonu kurabiyem28 38. Haftada doğdu canım son haftadalar da kilo almamıştı doktorun dediğine göre
kurabiyem28 Mustafatma maşallah size . Amin inşallah benimde 38+2 normal doğum oldu suyum azaldığı için ana ultrason da 35-36 hafta çıkıyordu
SeninAnnenBirMelektiYavrm Mustafatma bugün gittik kontrole 5 aylık. 8800 kg 71 cm. Sadece anne sütü alıyorsa çok değil
06-ikra-06 Mustafatma 5 aylık 8 kilo 66 cm boy bence her çocuk bir olmaz kıyaslamamak gerek genetik vs bir sürü sebep olabilir :))
Dondurmalikahve Mustafatma Suan iyi kilosu bebeginin belki ilerde gider kilosu ama oglumun 2,5 yasina kadar gitmedi kilosu hastalanmisti kg kaybetmisti sukur onu almisti.
Zeynom-2712 Mustafatma 2 ay 10 gunlukken 5800 58 cmdi. 2400 doğduk bu arada. Merak ettiğim birsey var kızlar geceleri uyusa bile kaldırıyor musunuz 2 3 saatte bir?