Ne yaparsan yap gecmiyor. Cözümü sunda buldum. Her emzirmeden sonra uyusa bile kaldırıp çay kaşığıyla su veriyorum. Zaten suyu içmiyor tatsız geliyor tükürüyor. Agzının içi güzelcene temizleniyor. Ne pamukcuk kalıyor ne süt birikintisi. Tertemiz oluyor. Bir deneyin bir günde farkediyor hemen. Smdi su verilmez filan derler ama karbonatlı suyla silmek daha kötü benim için.canı yanıyor ben dayanamıyorum o yüzden suyu tercih ettim