haziran6 Ebrudrgt canım bizde de vardı karbonat falan sürmedim silmedim mama ve meme gidiyordum biberonu her seferinde sıcak suda kaynatıp mama içirdim emzırmeden önce goguslerımı yıkayop verdim çok şükür 2 güne kalmadan geçti
Deletedmom_11 Ebrudrgt 3 aya kadar süt yada mama kalıntısı oluyor genelde o beyazlık 🤷🏻♀️ bizmkindede var