Nazlimom 🤷♀️ sebep belli. 30 aylık kızım ben izletmiyorum çok zor da olsa bazen özellikle soğuk havada park yok bir şey yok… Ben de öğretmenim, çocuktan sonra bıraktım. Daha doğrusu annem baktı bir süre ama olmadı trombosit değerim çok düştü ölecektim neredeyse vücudumda morluklar oluştu. Kızım zor bir bebekti okulda lise grubuyla uğraş eve gel kızımla… bir de ilgiliyim vaktimi dolu dolu geçireyim istiyordum ben kendimi mahvettim bıraktım çok da iyi maaş alıyordum özelde 7 senelik öğretmendim. Sizi çok iyi anlıyorum ama çocuk gerçekten hiçbir şeye benzemiyor inan içim gidiyor telefon elinde görünce çocukların 😔😔😔