Kızlar merhaba
öğretmenim ve bi köy okulunda çalışıyorum. Eve öğlen geliyorum. Kızım 21 aylık şimdiye kadar hep annem baktı ben okuldayken. Hiçbir sorun yoktu. Son bir haftadır annem rahatsızlandığı için görümcemi çağırdık Bakması için. Pek de beceremiyor ama mecburiyetten çağırdık. Sorun şu ki kızım öğlen beni kapıda gördüğü anda görümcemi vurmaya başlıyor sonra koşup bana sarılıyor. İçime kurt düştü. Kötü düşünmek te istemiyorum ama normalde asla vurma davranışı yoktu. Ne yapmalıyım sizce?